Live Chat Software
No Data
Currently the service is unavailable, please refresh or try again later.
Type in or select a model name to view the experience.
Log Out
Hide
Show

"Where We Do the Little Things"

Paradise Chevrolet

Contact Information

  • Sales:(805) 256-7287
  • Service:(800) 942-1694
 
552 Reviews Found
Average Rating: 4.5 / 5 *
Refine Your Search
By Customer Visit
      By State
          By Make
              Additional Options
              Include reviews where comments are not available
              * Based on a rolling 12-month period
              of reviews.

              Customer Reviews

              At Paradise Chevrolet, we strive for every sales and service customer to receive a VIP experience. Customer satisfaction is our number one goal. Read these Chevrolet reviews to see what our customers are saying about us.
              Sort by:

              Posted 5 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              I have bought several Vehicles from...

              I have bought several Vehicles from Paradise Chevrolet, But would be reluctant to buy another Item from You! I have a 1997 Chevy P/U and a 2011 P/U. Back in 2003 I had You put in a New Fuel Pump and at that time it came with the sender . It was also LIFE TIME guaranteed. I brought my truck in because the sender quite working and after explaining what the problem was. They said let us take a look and see if it is the sender or the gauge. It was determined that the gauge was good and the sender was bad. But they still said it would NOT be covered because policy had been changed and the sender was NOW a separate item. and they still charged me $120.00 for what we already new that the sender was bad! NOT the Gauge as it would read full when the tank was filled and slowly drop to empty as the float filled with fuel. HOW can something that was LIFE TIME guaranteed NOT be covered any more? Truly disappointed in what was my go to place for my Chevrolet Vehicles. Not any More!!!

              VENTURA, CA

              Business Response
              We would like to thank you for sharing this feedback. Vincent, we appreciate your feedback as it helps us grow as a dealership and we will be sharing your comments with our team. But as you were told when you picked up your vehicle that the lifetime part was the pump only. This is the warranty from the Manufacturer, General Motors, not the Dealership and it states on your original receipt that the fuel pump is what is covered clearly. We had discussed this fact in length and thought you understood.
              Jul 31, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 6 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              Everyone is friendly and knowledgeable....

              Everyone is friendly and knowledgeable. Service was quick anvehicle was ready when promised. The great coffee in the waiting area is an added plus! Thank you!!

              PORT HUENEME, CA

              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 8 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              When I arrived to the scheduled...

              When I arrived to the scheduled appointment had a list ready so no issue would go unresolved, including change engine oil. Car was dropped off on Monday and was returned on Wednesday during stay no probing questions were asked in regards to change engine oil light; Ex: We show a check engine light, would you like to add that to your service? . Another issue was breaks squeaking, I was told that palette has cracks but enough material. No numeric amount was given; on amount of material. Service advisor did indicate issue was due to breaking habits, able to continue with same breaks for 30,000 additional miles, service advisor did give option to replace breaks. On initial call one issue was the rpm 1800 going to 2000 with shifting speeds issue; I was not educated as to what rpms do to the car; and what could be causing the trouble shifting. At pick up time I still walked off uneducated; I understand service advisor is not a teacher, a little help with understanding is appreciated. While checking out at cashier was told that a Engine Control Module (E.C.M ) update was available, but was not done and was told if continuation of issues able to return; that I feel could have been included as preventative action.

              OXNARD, CA

              Business Response
              Your feedback means a lot and we're glad that you've shared with us. Feel free to call or email anytime you have questions or concerns.
              Jul 28, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 9 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              It was fine.

              It was fine.

              OXNARD, CA

              Business Response
              Thanks for the great feedback! We're glad you enjoyed your visit and we'll be happy to help in the future.
              Jul 27, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 9 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              This is the second time I have brought...

              This is the second time I have brought my vehicle in for service since I purchased it in April. Rose has been great, very professional and helpful. But both times the requested service was not completed in the day the vehicle was left at the dealership. It seems to me that either the appointments are overbooked, or the mechanics are understaffed.

              CAMARILLO, CA

              Business Response
              Thank you for setting time aside to let us know how we're doing. We appreciate the feedback and look forward to seeing you again!
              Jul 27, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 9 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              From my initial call to the service...

              From my initial call to the service department to Rose Kerwien-Siela whom by far is soooo super amazing!! She is super kind, caring to my needs, knowledgeable, and just awesome. The technician was able to get me an answer within a few hours. AND to John whom drove me back to my work to continue on with my day. The entire experience was beyond comforting.

              VENTURA, CA

              Business Response
              We would like to extend our gratitude to you for taking the time to give us your feedback, Veronica. It is wonderful to hear that our staff at Paradise Chevrolet was able to provide you with a great experience! We really appreciate this feedback and we will share it with them. Thank you and if you have any questions about the work that was done please feel free to contact us.
              Jul 28, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 10 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              Jaime was very professional, very kind,...

              Jaime was very professional, very kind, and knew the problem with my Chevy Cruze. He was able to accommodate to my schedule and gave me periodic updates as the repairs were done. I will be returning with my work vehicle in the near future.

              OXNARD, CA

              Business Response
              Thank you for taking the time to share your feedback, Chris. Each employee is a valued member of the Paradise Chevrolet team and all of us are focused on providing great service! We look forward to seeing you again soon. Thanks!
              Jul 25, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 10 days ago

              Confirmed Sales Customer Confirmed Sales Customer

              It was a nice experience...

              It was a nice experience...

              OXNARD, CA

              Business Response
              Thank you for sharing about your experience. We're glad you had a positive experience and we hope to see you again soon!
              Jul 25, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 10 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              Always great service at paradise

              Always great service at paradise

              FILLMORE, CA

              Business Response
              Thank you for sharing these kind words. We really appreciate you taking the time to write about our service department and hope to see you again in the future.
              Jul 25, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 10 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              long wait because "added" service--could...

              long wait because "added" service--could and should have been discussed on previous service (I am faithful re: oil changes/regular maintenance); female intake agent (job title unknown) seemed disingenuous--just my personal perception

              OXNARD, CA

              Business Response
              We sincerely appreciate your feedback. Judy, we value your business and we will review your comments with our team. Please don't hesitate to call us if you'd like to discuss your feedback in greater detail.
              Jul 28, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 10 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              Car was carefully diagnosed and the...

              Car was carefully diagnosed and the intermittent AC operation duplicated even though the scanner showed no codes. Made proper correction AC now works perfectly.

              MOORPARK, CA

              Business Response
              The whole Paradise Chevrolet team would like to thank you for this great feedback on your visit to our service department. We are happy to hear that you were pleased with your visit and hope to see you in the future.
              Jul 25, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 10 days ago

              Confirmed Sales Customer Confirmed Sales Customer

              My salesman Kevin Stalker was great and...

              My salesman Kevin Stalker was great and took care of me the entire time.

              VENTURA, CA

              Business Response
              Congratulations on your new vehicle, Catherine. Thank you for writing such a great review about your experience at our dealership! We appreciate the feedback and are pleased that your vehicle purchase experience was so positive. We always do our best to make sure all of our customers leave with the right vehicle and we're glad that you're enjoying yours. We look forward to seeing you again.
              Jul 25, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 10 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              Very informative, helpful, professional,...

              Very informative, helpful, professional, and they actually listen to your vehicle concerns and they fix the problem.

              MEDICINE BOW, WY

              Business Response
              It is such a pleasure to hear that our staff made a great impression on you. Thank you for taking the time to give us your feedback and feel free to call us with any questions.
              Jul 26, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 11 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              Your service department is always...

              Your service department is always friendly and helpful.

              VENTURA, CA

              Business Response
              Thank you for sharing these kind words. We really appreciate you taking the time to write about our service department and hope to see you again in the future.
              Jul 23, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 12 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              On time. Called the day before to...

              On time. Called the day before to confirm-which is great. Good service rep. Used caution in protecting my interior-much appreciated.

              VENTURA, CA

              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 13 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              I had called a few weeks before to get...

              I had called a few weeks before to get pricing on tires. Rose gave me several options. After shopping around, Paradise Chevrolet was comparable and I set up an appointment with Rose. She made sure I had my Traverse in and out with new tires in time to pick up our daughter from daycare. The car came back clean and with great new tires.

              OXNARD, CA

              Business Response
              Thank you for taking the time to share your feedback, Gina. Each employee is a valued member of the Paradise Chevrolet team and all of us are focused on providing great service! We look forward to seeing you again soon. Thanks!
              Jul 25, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 13 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              David Jones took care of some bad breaks...

              David Jones took care of some bad breaks that under warranty and very efficient.

              OXNARD, CA

              Business Response
              Stan, we would like to thank you for your kind words. Our entire service department will appreciate this feedback. Paradise Chevrolet prides ourselves on how we treat our customers and reviews like yours help us to make sure that we're meeting our standards. We look forward to seeing you for your next service visit!
              Jul 20, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 14 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              We had a 1:30 appointment for an oil...

              We had a 1:30 appointment for an oil change. Arrived and checked in at 1:20. Walked the area for TWO HOURS waiting for the call! Finally got the truck at 3:30!! Very unhappy with this service. If we have an appointment, why 2 whole hours??? We will be looking for another place for servicing.

              OXNARD, CA

              Business Response
              Joseph, we appreciate your feedback as it helps us grow as a dealership. We will be sharing your comments with our team and please feel free to contact us if you would like to further discuss your visit.
              Jul 21, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 14 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              Immediately upon my arrival a service...

              Immediately upon my arrival a service writer assistant came out to check in my vehicle. She directed me to the service writer, Jaime, who promptly processed the information for my visit due to warranty issues. He offered me a choice of a ride home and I did use that service. Jaime called me to let me know the car was ready for pickup. A great service experience from start to finish.

              VENTURA, CA

              Business Response
              Fred, we appreciate your kind words. The entire service department at Paradise Chevrolet thanks you! Reviews like yours help us to make sure that we're meeting the needs of our customers and we're glad to hear that you were pleased with your visit. We look forward to seeing you in the future!
              Jul 20, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)

              Posted 14 days ago

              Confirmed Service Customer Confirmed Service Customer

              Excellent service!

              Excellent service!

              VENTURA, CA

              Business Response
              Glad you had a great experience!
              Jul 20, 2015 
              Was this review helpful? Yes (0) No (0)